До 5 февруари МЕТРО очаква заявки от български земеделци с опит в отглеждането на розови домати, за да организира с тях съвместното им производство и реализация на местния пазар или за износ в чужбина. Програмата се нарича „Розово бъдеще за розовия домат“, а потенциалните партньори трябва да представят регистрация като земеделски производители, да разполагат с оранжерийна площ от минимум 5 декара, собствен транспорт, както и да отговорят на определени стандарти за качество, очаквани от компанията. МЕТРО България ще обяви избраните фермери на специална среща по време на Международна селскостопанска изложба „Агра“, между 21 и 25 февруари 2018 г, гр. Пловдив.
МЕТРО ще предложи на земеделските производители стратегическо партньорство в популяризирането на розовия домат в България и чужбина, ангажимент за изкупуване на предварително договорени количества, съдействие за подобряване на земеделски практики, както и специално разработена опаковка за готовата продукция. Компанията предлага и съдействие за покриване на МЕТРО стандартите за качество и безопасност на храните.
Партньорите на МЕТРО ще бъдат детайлно запознати с предстоящия начин на работа, възможности за подкрепа и сътрудничество, които компанията ще предложи за целия срок на програмата.
„Розовият селски домат, който МЕТРО започна да предлага през 2017 г. , се превърна в символ на автентичната българска продукция.“, казва Георги Гърневски, ръководител проект „Плодове и зеленчуци“ на компанията. „В следствие на това МЕТРО среща сериозен интерес за доставка на розови домати не само от клиентите на своите магазини, но и от наши партньори в няколко големи европейски държави.“
За да кандидатстват, земеделските производители ще трябва да подготвят следните документи:

Попълнен въпросник
Копие от регистрационна карта на земеделски производител
Снимки на оранжерийната площ и предходна реколта.

Пакетът от документи трябва да се изпрати до 5 февруари 2018 на адрес:
Метро Кеш енд Кери България,гр. София, бул, Цариградско Шосе 7-11км,Административен вход –За програма “Розово бъдеще за розовия домат“
Повече информация относно кандидатурата, изискванията и джкументите за попълване могат да бъдат намерени на https://www.metro.bg/tomatoes
За програмата „Отгледано с грижа в България“
През 2017 МЕТРО България даде старт на новия си модел в търговията с плодове и зеленчуци, разчитащ на директно партньорство с близо 200 малки земеделски производители в регионите, в които оперират 11-те магазина на компанията. Програмата, наречена „Отгледано с грижа в България“, превърна МЕТРО в посредник между местните земеделски производители и професионалните му клиенти от хотелския и ресторантьорски бизнес. Благодарение на нея над 150 вида плодове и зеленчуци от автентични български сортове станаха част от асортимента на МЕТРО. Над 6000 български ресторанта и повече от 390 000 бизнес клиенти могат да разчитат на качествени, свежи и вкусни земеделски продукти, които са в основата на уникалния вкус на традиционната българска кухня. Първите анализи от изминалата година отчитат 30% ръст в общия обем продадени плодове и зеленчуци и 50% ръст в продажбите на българския асортимент. Програмата осигурява устойчивост в развитието на местната икономика, елиминира прекупвачите от сивия сектор и осигурява справедливи цени за производителите на земеделска продукция.

Powered by WPeMatico

Silvia AtanasovaНовиниХотели
До 5 февруари МЕТРО очаква заявки от български земеделци с опит в отглеждането на розови домати, за да организира с тях съвместното им производство и реализация на местния пазар или за износ в чужбина. Програмата се нарича „Розово бъдеще за розовия домат“, а потенциалните партньори трябва да представят регистрация...